snart kommer mamma!!

Känns som de e evigheter sen jag träffade lilla mamma! Ska bli himla kul att umgås lite... O så ska jag ju få visa nya snyggingen i stallet... =) Kan inte vara mer glad över att ha honom där! Underbara häst! Hoppas bara att han kommer trivas, men det gör han nog bara dom andra hästarna o han vänjer sig vid varandra...

Iaf, Anders jobbar extra idag.. eller han jobbar in lördagen han missar när vi är i skottland... Som det bara är 3 veckor kvar till... helt sjukt vad tiden går fort!

Fuck! De var verkligen nått speciellt jag skulle skriva, men det försvann.... får väl återkomma ikväll så får vi se om jag kommit på det..

Ha de!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback