trött

oj så trött jag har varit idag.. Var inne hos grannen igår o pyssla.. Hade så jävla roligt! Skrattade så vi nästan tjöt.. Underbart med såna vänner/grannar! När man har de som man har det för övrigt så är de underbart o ha såna människor runt sig..
Nej, jag menar inte min lilla minifamilj... Dom är underbara! Molly är så jäkla go när hon är på det humöret, o Anders är ju min lilla plutt... så nu kan ni sluta spekulera om det...

Pratar just nu med mamma i telen o med Anna på facebook...  Många bollar i luften, man är väl kvinna.. :-P

Nej, va segt de här går.. återkommer senare om jag känner för de...
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: ANDERS

Vill bara säga



!!!!!!JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!

så det så

2010-01-25 @ 08:23:26
Postat av: Anonym

grattis på 2-årsdagen önskar g:a matte!! Vi saknar dig Mycket!!! Massor pussar & kramar till alla våran's JALLE BUS :))

Ps hälsa matte & husse ej att för glömma lill matte Molly!!

Tanten Blom

2010-02-10 @ 06:02:25

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback