tisdag

Hallå hallå... Tisdag idag. Har jobbat 7.30-16 idag. Gick bra faktiskt trots att det var sjukt jobbigt o gå ur sängen i morse.. kanske inte så konstigt med tanke på att jag sovit väldigt dåligt i natt.. =(
Hoppas på bättre sömn inatt!

Blev bestämt idag att jag ska ut med en jobbarkompis på lördag! Roligt, roligt! Kan ju bli himla roligt att gå ut med nya människor.. =)
Ska verkligen njuta av min lediga helg som kommer.. De e nämligen den enda hel lediga helgen jag har på ett tag, så då gäller det att passa på!

Känns att det börjar närma sig flytt också! ska bli så skönt o komma härifrån så det finns inte!! Vill flytta nu, nu, nu!!!!
Men, men... snart så.. kommer få sååå fint i lägenheten! Underbart! Kunna städa normalt! Här är det som om de inte går o få rent.. =jobbigt!!! O badrummet i lägenheten... *drömmer mig bort* det är så fint! Får badrummet här o likna ett utedass... HAHA
Ja, ja... nog om det...

Molly tycker just nu att det är en bra ide att använda sin mamma som klätterträd så antar att hon tröttnat på bolibompa... ska ta o kasta in henne i en dusch nu innan de e dags för henne o sova...

Ha de!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback