ARG!!

Jag är så jäkla arg o besviken just nu.. var o varannan dag får man läsa/höra om vissa saker.. Blir så jäkla förbannad! O ledsen.. Gång på gång bevisas det för mig vem som verkligen bryr sig, vem som tillhör gruppen nära o kära.. o den gruppen har reducerats i en väldigt fart sista tiden.. Känner just nu att om inte Anders hade sitt jobb här så skulle jag ta vårt pick o pack o flytta nånstans långt långt härifrån..
Men som sagt.. det går inte o bara lämna ett fast jobb hur som helst i dessa tider..

*suck* Fattar inte hur man kan behandla andra människor på det här sättet..
Jag har fan öppnat upp mitt hem för de flesta! Man har fått komma när man vill, stanna så länge man vill.. Har ställt upp o hjälpt till med det mesta när jag kunnat, o vad får man för det??? Jo skit! Skitsnack bakom ryggen...
Nej fy... förstår verkligen inte vissa människor..

Nej, nu ska jag prata lite med mamma i telen..
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: anders

ÄLSKAR DIG :)

2010-04-08 @ 10:04:48

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback