länge sen..

Nu var de sådär länge sen jag bloggade igen.. har helt enkelt inte haft tid. Men nu tänkte jag slänga in ett litet inlägg så dom som är intresserade vet att jag lever.. =)
Mollly har hunnit fylla två år! Helt sjukt vad tiden går fort.. Är så glad att jag har min lilla skrutta! Hon är det absolut bästaste som finns.. =)
Hennes födelsedag, som var förra fredagen, spenderade jag största delen på praktiken, men sen åkte vi in till linköping o shoppade lite.. Var riktigt mysigt.
På lördagen o söndagen hade vi kalas.. Trevligt med väldigt energikrävande..
Men hon var nöjd iaf tror jag..

Molly utvecklas så sjukt mycket hela tiden. Hon kan mer o mer o pratar mer o mer.. Det är inte klokt vad det händer mycket på kort tid. Min lilla skrutta...

O lite tråkigare saker är att Anders har varit inlagd på sjukhus o är nu igen. Dom hittar inte vad som är fel, varför han mår som han mår.. Skitjobbigt är det!
Vill bara att mina nära o kära ska få må bra o vara friska nångång. Just nu känns det som om det är väldigt långt borta tyvärr..
Ska snart åka in till Linköping o hälsa på honom..
Blir så orolig när han är såhär sjuk.. =(

Annars då... nja, händer inte så överdrivet mycke.. Det är molly, anders, djuren o praktiken som gäller..
Hinner inte med så mycket mer för tillfället..

Det jobbiga med att vara på praktiken är att jag verkar snappa upp varenda bakterie som finns.. känns som om jag varit småkrasslig sen jag började där.. Inget roligt alls.. Ja, Molly drar väl med sig en hel del från dagis också förståss..

Igår var det valborg också ju... Hitta ni på nått skoj?

Anders blev ju inlagd igår o Molly var hos sin farmor så jag var över hos grannen o käka o umgicks lite.. Skönt att försöka tänka på nått annat en liten stund, inte för att det gick så bra, men försöka duger..

nehe.. nu tycker jag att de luktar som om Molly behöver en ny blöja.. hehe..

Ha det bra!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback