uppe med tuppen!

Molly tyckte att det var en bra idé att vakna tidigt idag. Redan halv sju väckte hon sin stackars mamma.. haha.. Så nu sitter vi o tittar på emil i lönneberga o väntar på att Anders ska vakna. Klockan har ringt en gång, men inte vakna han för de.. :-P
Det kommer några gubbar o ska göra nått med elementen nu på morgonen nämligen..

Annars får vi besök av en kompis till Anders idag. Ska bli trevligt. =)

Emil är bra söt han.. haha

På måndag börjar jag plugga förresten. har fram till mitten av februari klart med plugg! Sååå skönt!
Ska bli helt underbart! Börjar på Administration A.. spännande va? *weee*
Nej, nu får fasen Anders vakna.. Gubbarna kan komma om typ 10 minuter.. kanske borde klä på mig lite också. har sovkläder på mig fortfarande. =)

Ha en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Ewa

Lämnade en kommentar i din tråd på familjeliv men lämnar en här också :)

2010-10-17 @ 12:38:20
URL: http://www.ewakarlsson.net
Postat av: Anders

e ju fan pinsamt så trött jag är nuförtiden :) tur du står ut hehe. puss

2010-10-21 @ 10:09:38

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback