låsa bloggen helt?

Funderar på om jag ska låsa bloggen helt o hållet.. som det är idag så har jag ju en låst o en olåst.. Men som de har känts sista tiden så ser jag ingen anledning till o ha den olåst. Skriver för min egen skull inte för andras, o  känner mig just nu väldigt begränsad i vad jag kan skriva för jag vet att det finns folk som kan läsa som jag absolut inte vill ska läsa vissa saker... Samtidigt så vet jag inte.. för vissa saker skiter jag ju i om folk läser eller inte.. Hmm.. återstår att se hur jag gör..

Idag har jag o Molly varit hos mamma/mormor o hjälpt till att få igång kanalerna på tv´n o sen fått igång dator o telefon.. Känns bra att ha henne så nära så man kan hjälpa till när hon behöver det.. o jag kan be henne om hjälp när det är nått utan att det blir krångligt! Känns bra att Molly kommer växa upp med mormor så nära också.. Dom som redan har ett så speciellt band, de kommer ju bara att bli starkare av att dom kan träffas så ofta nu.. =)

Köpte förresten en ny mobil häromdagen.. en Xperia x10 mini.. är riktigt nöjd! glad att jag inte var envis med att vilja ha den med tangentbord.. känner nu att jag inte skulle trivts lika bra med det.. Den är så söt... :-P

hmm.. annars händer det inte så mycket för tillfället.. Molly börjar skolas in på nya dagiset i morgon om hon nu inte är sjuk.. har varit lite hängig idag på dan o nu ikväll var de inget som var bra o klängig så in i den.. inte riktigt sig själv med andra ord. O ändå hade hon fått sova på dan en stund, eller fått o fått.. hade inte så mycke o säga till om den saken.. O de e inte heller riktigt likt henne nu för tiden.. Ja, ja.. Det återstår o se..

Jo, lite annat har hänt... men de skriver jag om i den låsta vid ett annat tillfälle... hehe...
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback