pisshumör...

Jag vaknade på bra humör.. sen sjönk de sakta men säkert. Vet inte varför egentligen, men jag har ju mina dagar jag också..
Idag har det inte hänt allt för mycke.. kan vara riktigt skönt med såna dagar, o idag behövde jag verkligen det! Hade inte orkat med massa saker idag.
Ville egentligen ha Anders hemma ikväll o bara mysa, men han jobbar i natt så får klara mig själv. Ska väl försöka komma i säng skapligt ikväll.. Hatar att sova ensam! =(
Så finns de nån frivillig som vill komma o sova hos mig när Anders jobbar så är de bara att höra av sig... ;-)
Nej, de e nog mest att jag inte tycker om att sova utan honom..

Ser fram emot nästa helg... då ska vi förhoppningsvis ha så roligt så... =) Om allt faller på plats dvs... Men det hoppas vi på.. =)

Helgen som varit så var Anders och jag ute med Therese o så Lotta... Riktigt roligt hade vi.. eller jag iaf, jag kan ju inte svara för dom andra.. Lotta var ju nykter så hon hade nog mest roligt åt oss.. haha
Men ack så ovan man är o dricka.. O de e ju nått positivt kanske, men inte när man väl dricker.. Man tror ju att man klarar av o dricka lika mycke som förr.. men INTE! Mådde kanon ända tills jag kom hem o slappna av.. då började rummet snurra rejält.. Men, men.. så kan de gå.. :-P

Nej, nu ska jag ut o röka sen hoppas jag att jag ska kunna sova snart..

Natti natti
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback